|
Kolesterola Karşi Elma
Rahman Rahim ALLAHin adi ile...
Alemlerin Rabbı ALLAHa hamd olsun.
Afiyette ve belada, darlıkta ve genişlikte.
Salat ve selam, Seyyidül-mürselin Resulullah Efendimize ve tüm aline
Sübhan ALLAHtan temenni: Selametiniz, afiyetiniz, sebat ve istikametinizdir.
KOLESTEROLA KARŞI ELMA
Kandaki yüksek kolesterol miktarının düşürülmesi için, ilaç yerine geçecek en tesirli tedavi yönteminin elma yemek olduğu tesbit edildi.
Paristeki Paul Sabatier Üniversitesi tarafından yürütülen uzun bir araştırmanın sonuçları, elmanın kolesterol miktarının azalmasında birinci derecede tesir yaptığını ortaya çıkardı.
Aşırı nisbetlere ulaştığı zaman hipertansiyon, kan pıhtılaşması, atardamar tıkanması ya da tromboz gibi birçok ciddi rahatsızlığa sebep olan kandaki yüksek kolesterol miktarının azaltılması için, günde 2*3 elma yemek yeterli geliyor.
Yaşları 26 ile 65 arasında değişen kolesterol hastası gruplarda denenen elma rejiminin sonuç olarak kolesterol nisbetini % 14 düşürdüğünü belirten tip uzmanları, bunun normal ilaçlardan daha tesirli olduğu*nu belirtiyorlar.
Amerikalı doktorlar tarafından da benimsenmeye başlandığı kaydedilen araştırma sonuçları, elmayı tabiî ilaçlar sıralamasında en önemli duruma getirdi.
Halk arasında söylenegelen Günde bir elma, has*ta olma sözü boşuna değil. Sindirimi de kolaylaştıran bu vitamin küpü meyveyi evden eksik etmemeli...
|